Sensodyne, daha sürdürülebilir dünya için attığı adımlara yenisini ekleyerek Beyza Şekerci ve Engin Hepileri ile bir farkındalık projesine imza atıyor.
“Konu gelecekse hassasiyetimiz var!” diyerek su tüketimine ve kaynakların tasarruflu kullanımına dikkat çekiyor.
Dişlerimizi fırçalarken sadece musluğu kapatarak bir yılda 14.600 litre suyu; küçük bir gölü dolduracak kadar suyu kurtarabileğimizi biliyor muydunuz?
Dişlerimizi fırçalarken musluğu kapatmazsak yaklaşık 20 litre su boşa harcanıyor. Sensodyne, bu konuya dikkat çekmek üzere “1 Bardak Yeter” kampanyasıyla bilinçli su tüketimi konusunda farkındalık yaratıyor.
“Dişlerimizi fırçalarken suyu kapatalım. Ağzımızı bir bardak suyla çalkalayalım. Çünkü gelecekte bir bardak suya muhtaç olmamak için bir bardak yeter.”
Sensodyne “1 Bardak Yeter” kampanyasında Beyza Şekerci ve Engin Hepileri ile birlikte çalışarak doğanın ve yarınların korunmasına katkı sağlamaya ve güzel bir gelecek için herkesi su kullanımında bilinçli davranmaya davet ediyor.
Reklam filmlerinin yanı sıra, zincir ve yerel marketlerde de Sensodyne satın alan tüketicilere “1 Bardak” hediye ederek diş fırçalama sırasında musluğu kapatmaya davet ediyor ve dikkatli su tüketimini hatırlatıyor.
Sensodyne, çevreye ve geleceğe olan sorumluluğunu yerine getirmek için tüpü, kapağı ve ambalajını %100 geri dönüştürülebilir malzemeler kullanarak üretiyor. Daha sürdürülebilir bir dünya için geri dönüştürülebilir malzemelerle daha bilinçli bir üretim ve tüketim mesajı veriyor.
GSK Tüketici Sağlığı Hakkında
GSK; ilaç, aşı ve tüketici sağlığı alanlarında 150’den fazla ülkede yaklaşık 100.000 çalışanıyla faaliyet gösteren global bir sağlık şirketidir. Tüketici sağlığı alanında dünya lideri olan GSK Tüketici Sağlığı, sürdürülebilir iyi ve sağlıklı yaşamı merkezine alarak, bilim odaklı yaklaşımla geliştirdiği yenilikçi ürünlerle bireylerin günlük ihtiyaçlarına yönelik çözümler sunmaktadır. Bireylerin sağlıklı yaşam yolculuğunda, günlük rutinlerini destekleyici ağız sağlığı, ağrı kesici, solunum ve bağışıklık ürünleri ile yer almaktadır. GSK Tüketici Sağlığı, bireylerin ve toplumların sağlığını iyileştirme hedefiyle portföyündeki Sensodyne, Parodontax, Corega, Voltaren, Panadol, Otrivin, Theraflu ve Centrum markaları ile dünya çapında milyonlarca sağlık profesyoneli ve tüketiciye ulaşmaktadır.
Daha fazla bilgi almak için https://tr.gsk.com/tr-tr/hakkimizda/ adresini ziyaret edebilirsiniz.